21.12.2006

Kedi Dili Bisküvili Kremali Tatli



Malzemeler:
  1. Istenilen miktarda kedi dili bisküvisi
  2. sivi krema(krem santi)
  3. bir su bardagi hindistan cevizi
  4. 1-2 su bardagi süt

Yapilisi:

  1. Derin ve yayvan bir kaba sütü koyalim.
  2. Bir tabaga hindistan cevizini dökelim.
  3. Kremayi mikser ile cirpalim, kati hale gelince birakalim.
  4. Bir bisküviyi alalim, süte arkasini önünü cabucak batiralim ve üzerine kremadan sürelim.
  5. Diger bisküviyi yine süte batiralim ve kremali bisküviye dikkatlice yapistiralim.
  6. Birbirine krema ile yapistirdigimiz bisküvileri hindistan cevizine bulayalim.
  7. Servis tabagimiza siralayalim, üzerine strec gecirip buzdolabinda 1-2 saat dinlendirelim.


1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Sunacim bizde gitmistik cumartesi günü stuttgart,a ama cok kalabalikti adim bile atilmiyordu.Bana sonia telefon acti onlar melekle melis takiya gideceklermis türkiyeden gelmis,aksam telefon acti sabah gidildi,benim icin aniden oldu,hatta ise mazeret buldum gitmedim,soniayada dedim sunada cok istiyor bulusmak diye,oda bu cok ani oldu gelecek sefere onada söyleriz dedi,zaten telefon numarani aldi herhalde senden görüstünüzmü,yine bulusacagiz iszeyen arkadaslar var,suttgart yakinlarinda kalan.

Cuma, 22 Aralık, 2006  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa